dilluns, 24 de gener del 2011

komo mola el kalimotxo!!!!

Dissabte a la tarda, un amic de l'escola dels bessons fa la festa d'aniversari (fins aquí tot correcte, políticament correcte...). Agafem l'autobús per pujar fins el Carmel on hi ha la casa on se celebra l'onomàstica infantil. Comença a fer un fred d'aquells que glacen les parts que sobresurtem més del cos (tu ja m'entens...). Però ai amics, quan arribem a la casa, sorpresa!!! no és una casa qualsevol, és una casa okupa, però collons quina casa: jardí, terrassa, llar de foc, arbres amb amaques... tot un lujo senyores!!! mal cuidat, però un lujo!!!. Be, jo ja estic curat d'espant (qui més qui menys te un passat que més o menys es pot explicar), però vaig tornar a aquelles festes de joventut on ens barrejavem tot tipus de gent amb l'excusa d'anar a veure un concert a una casa okupa (sempre mola fer una estona d'antisistema...). Mentre els pares es miràven els uns als altres, jo em petava de riure (per dins, és clar...) i els nens (okupes i no okupes, o sia amics del que feia la festa) s'ho passaven d'allò més be, no m'extranya, amb la quantitat de terreny que tenien per fer animalades!!!. Fins i tot vem menjar (això si, tot vegetarià) i hi havia algunes coses curioses, com unes croquetes de llenties amb anous i quelcom dolç que no estava pas malament, també hi havia hummus i més coses (crec que ninguna feia riure d'aquella manera que fan riure aquelles trufes màgiques...). Total, una vetllada okupa força divertida on ens ho vam passar molt be els okupes, els que veniem d'okupes i els nens, que ho van okupar tot en un segon (aquests si que en saben d'ocupar espais pel morro...).
Aquí us deixo unes foticos (no en vaig fer moltes pq cada vegada que veien un flaix algú posava cara d'espant... en realitat és broma, tots molt bona gent).




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada